سلام دوستان خوش آمدید
خوش آمدید

زخمی تر از همیشه از درد دل سپردن


سرخورده بودم از عشق در انتظار مردن


با قامتی شکسته از کوله بار غربت


در جستجوی مرهم راهی شدم زیارت

 

رفتم برای گریه رفتم برای فریاد


مرهم مراد من بود کعبه تو رو به من داد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط عبدالملکی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 47766
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


فا src="http://tinatools.persiangig.com/tools/fal/2.gif">